divendres, 19 de juny del 2026

Esmorzar de germanor

Tanquem un cicle de la millor manera: compartint un bon esmorzar entre germanor, que va ser tot un èxit!  Gràcies a tothom per formar-ne part. Ara donem la benvinguda a l'estiu amb ganes de tot el que vindrà. Bon estiu!