Escola Piaget: Quart de primària.
divendres, 19 de juny del 2026
Esmorzar de germanor
Tanquem un cicle de la millor manera: compartint un bon esmorzar entre germanor, que va ser tot un èxit! Gràcies a tothom per formar-ne part. Ara donem la benvinguda a l'estiu amb ganes de tot el que vindrà. Bon estiu!
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici