dijous, 23 d’abril del 2020

DIADA DE SANT JORDI

Enguany no hem pogut celebrar Sant Jordi i els Jocs Florals com ho fem tradicionalment a l'escola però això no ens ha tret l'oportunitat de participar d'aquesta festivitat.

La classe de 4t va treballar molt i, a l'escola, va escriure unes poesies molt creatives. 

Al jurat ens ha costat molt decidir-nos per un guanyador però...finalment aquests han sigut els finalistes i el guanyador:


Guanyador del premi de poesia: Lucas Carrasco Povedano




Cleo, la gossa

Jo a una gossa adoptaria
però l’espai no em donaria.
Seria bonic
veure-la seguit.

És tan bonica!
Color negre i musell blanc,
que la fa tan espectacular.
Per això la vull adoptar.

És molt tranquil·la
però amb el meu gos
jugant es mosseguen el cos.

És coixa,
per això no l’adopten.
Però segur que en algun lloc
algú la vol.

Divertida és
i gran també.

Jo l’adoptaria,
ara la tinc en acollida.
Li agraden molt les sortides 
i amb ella són bons tots els dies


Podeu escoltar i veure la poesia recitada pel Lucas a instagram.


Finalistes del concurs de poesia de 4t: Adrián Martínez y Luis Adrián Basantes 


També vam treballar el conte i, entre tots ells:

El guanyador de prosa de la classe és...:Luis Adrián Basantes Caiza



I per finalitzar...la guanyadora del concurs artístic de la classe és: Elha Cuerda del Olmo





Enhorabona a tots! Bona diada!